31 Aralık 2011 Cumartesi

bilmiyorum ki

ailemden/akrabalarımdan ayrı geçirdiğim ilk yılbaşı galiba bu. ama en azından yalnız değilim :)
bilgisayarım, Burn'üm, kültablam ve sınırsız uzun West'im eşlik ediyor bana 2011'e elveda diyeceğimiz şu günde.
evet doğru tahmin ettin, ben de yılbaşını evde geçiren kafiledenim.

açıkçası bi anlamı da yok benim için yılbaşının. bi yaş daha yaşlanmış olmanın veya 365 gün 6 saatin dolması benim için birşey ifade etmiyor :) bunun için kutlama yapacak değilim.

kaldı ki çoğu zaman hangi yılda yaşadığımızı bile karıştıran, cep telefonunun ajandasına bakan bi insanım :)

yazı yazarken "giriş, gelişme, sonuç" düzeni olmalı diyen Türkçe hocalarıma inat, yazıyı birşeye bağlamadan bırakıyorum ve onları Led Zeppelin'e havale ediyorum:


1 yorum:

  1. NoelBaba Şöminenin oraya çam diktim, git topla kozalakları ;)

    YanıtlaSil