11 Mart 2012 Pazar

sen hiç safariye gittin mi?

sıcak bir yaz günü, mekanımız afrika :)

arkadaşlarla geyik peşinden koşturup karnımızı doyurduktan sonra, öğlen sıcağının verdiği rehavetle uzunca bir ağacın altında kestiriyorduk.

bi yandan da aslan kardeşlerimize, geyik yakalama üzerine tüyolar veririyor idik.

derken  zamanın nasıl geçtiğini anlamadık ve akşam olup hava karardığında, arkadaşlara odun toplamasını söyledim ve cebimde kalan son çırayla ve benzini bikmekte olan zippo'm ile kamp ateşimizi yaktım.

önceki gün bulduğumuz yılan yumurtalarını bir güzel kaynattıktan sonra afiyetle yedik.

şu kafa yapan meyvelerden bikaç tane çaktıktan sonra ağaç evimizde inzivaya çekildik.

ertesi gün ilk uyanan ben oldum her zamanki gibi, sabah sporumu yaptım.

fil rıfkı ziyarete geldiğinde sporumu bitirmiş kahvaltımı yapmıştım.
dedi abi gel iki güreşek hem hamlığımız gider, peki dedim.
saniyesinde kündeye getirip minder dışına fırlatmamla, rıfkı hafiften ağlamaklı oldu.

sonra iş başa düştü ve "üzülme olm, zamanında satranç birincisiydim" diyerek gönlünü aldım, gülüştük falan.

rıfkı tuvaletinin geldiğini söyleyerek benle ve arkadaşlarımla vedalaştı, zaten belliydi paso osurmasından...

maymunlara iki hareket çektikten sonra, safarimiz burada son buluyordu.

seneye bu vakitlerde tekrar geleceğimiz için o günleri şimdiden iple çekiyordum.

2 yorum:

  1. Kalemi Kuvvetli yazarımız, bu yazısında gene bütün okuyucularını şaşırtmıi, ve hayatın en acıklı anlarını tüm çıplaklığı ile kaleme almış..
    Besleniy ki bu

    YanıtlaSil
  2. "o kadar çıplak ki üşüyorum" diyerek soğuk bir espiri yapayım

    YanıtlaSil